Обслуговування ГБО встановленого за кордоном
1 min readСвоєчасне обслуговування ГБО – один із методів запобігання складних поломок, пов’язаних з експлуатацією авто на газу. Для проведення коректної діагностики автомобіля та його окремих систем спеціалісти мають застосовувати професійне обладнання та інструменти. Крім того, потрібно враховувати індивідуальні особливості окремих авто та спосіб їх експлуатації. При цьому, слід взяти до уваги терміни служби окремих елементів системи ГБО, визначені відповідним виробником.
Майстри Motor-Gas підкреслюють важливість проведення повної діагностики авто до початку встановлення нового устаткування. Наступна перевірка якості та цілісності системи проводиться у розрахунку 1 раз на кожні 10 тис. км за умови відсутності нарікань водія.
Робота із найпоширенішими типами газових установок не вимагає багато часу від досвідчених майстрів, проте встановлення чи обслуговування нетрадиційного для України ГБО на авто потребує детального вивчення нових елементів для безпеки подальшої експлуатації авто. Щоб надавати якісні послуги з обслуговування газових систем різних поколінь, спеціалісти підвищують свою кваліфікацію шляхом навчання безпосередньо на заводах виробників. Такий підхід мінімізує ризики неякісного виконання обслуговування та пришвидшує проведення діагностики.
Спеціалісти СТО обслуговують газобалонне обладнання встановлене закордоном. В Україні експлуатується багато авто, пригнаних з Європи, Америки, Азії. Обслуговування таких ТЗ може вимагати використання додаткового обладнання, а при потребі – замовлення деталей з-за кордону. Такі особливості проведення планового ТО газового обладнання обумовлюють відповідну ціну на ГБО у Motor-Gas.
У Києві діагностику та обслуговування пригнаних з-за кордону ТЗ проводять на станції Мотор Газ. Великі бокси, що вміщають одночасно 6 авто (у тому числі великогабаритних, таких як Тойота Тундра), обладнанні сучасним устаткуванням і профільними інструментами. У роботі сервісу найчастіше використовують:
- Осцилограф Постоловського – застосовують для оцінки роботи мотора, точність налаштування тощо.
- Механізми для проведення різних тестів, у тому числі рефлектометр, що показує стан гальмівної рідини, її ресурс та допустимість використання надалі.
- Тестер – вираховує запас місткості АКБ.
- Димогенератор – машина, завдяки якій можна встановити місця витоків газу, герметичність впускних клапанів, стан системи рециркуляції парів бензину.
В сукупності такі методики діагностики та проведення ТО газових установок ефективні, що підтверджують позитивні відгуки постійних клієнтів СТО.