Чт. Май 23rd, 2024

Транспортний портал — Транспорт, перевезення, логістика

Все про транспорт, автомобілі та перевезення

На що звертати увагу при виборі автосервісу

1 min read

У процесі використання машини основні елементи двигуна, підвіски, електричного обладнання зношуються — отже, рано чи пізно будь-який автомобіль потребує ремонту. Добре, якщо відремонтувати машину вдасться самостійно. Але нерідко у автовласника не вистачає на це умінь, обладнання чи просто часу. У такій ситуації важливо знайти досвідчених та професійних фахівців із ремонту машин у Львів автосервіс.

Розповідаємо, як грамотно підходити до вибору автосервісу та на що звертати увагу насамперед.

Види автосервісів

Всі автосервіси діляться на 3 великі групи:

  • дилерські, чи офіційні;
  • мультибрендові, чи незалежні;
  • гаражні майстерні.

Кожен дилерський автосервіс спеціалізується на одній марці автомобілів. Це надійні організації, частка яких над ринком становить 17%.

Компанії використовують тільки оригінальні запчастини та спеціальне професійне обладнання. Щоб розпочати роботу з технічного обслуговування автомобілів, кожен офіційний сервіс проходить акредитацію та отримує відповідну сертифікацію.

При зверненні до дилерського автосервісу ви точно отримаєте обслуговування високої якості з гарантіями на будь-які види робіт. Однак послуги таких організацій коштуватимуть недешево.

У  мультибрендових автосервіси ремонтують будь-які автомобілі, незалежно від марки, країни та року випуску. Найчастіше такі організації також надають гарантії обслуговування і непогано виконують ремонт.

При цьому вартість робіт у мультибрендовому автосервісі буде нижчою, ніж у дилерському. Це пов’язано з тим, що такі організації рідко мають постійну клієнтуру, отже, вони безперервно шукають нових замовників. А гнучка цінова політика — один із ефективних способів залучення клієнтів.

До мультибрендових відносять і вузькоспеціалізовані автосервіси, які не надають широкий спектр ремонтних послуг, а виконують щось одне: кузовний ремонт, обслуговування ходової частини, шиномонтаж та інше. На незалежні СТО припадає 31% всього ринку.

«Гаражні» послуги — найменш надійний варіант. Це, як правило, невеликі майстерні, де працює кілька людей. Деколи серед них зустрічаються справді кваліфіковані майстри, але знайти їх серед величезної кількості пропозицій — дуже важке завдання.

Найчастіше у таких гаражах виконують кустарний ремонт низької якості. При цьому жодних гарантій очікувати не доводиться, зате ціни в такому сервісі, швидше за все, будуть нижчими.

Якщо в офіційному центрі вам замінять деталі на оригінальні запчастини та використовують рекомендовані виробником розхідники, у мультибрендовому сервісі це не завжди гарантовано. Наприклад, при заміні можуть влити замість зазначеного дистриб’ютором моторного масла інше.

Проте, якщо бюджет обмежений, можна звернути увагу на незалежні автосервіси. А от в гаражні сервіси звертатися варто тільки за рекомендацією людей, які заслуговують на довіру.

Критерії вибору хорошого автосервісу

  1. Вибирайте спеціалізовані сервіси . Чим ширший спектр послуг, тим вища ймовірність низької якості ремонту. Якщо стоїть вибір між компанією, орієнтованою на роботу тільки з легковими автомобілями, та організацією, де лагодять і легковики, і вантажівки, і мотоцикли, варто зупинитися на першому варіанті.
  2. Ознайомтеся з відгуками клієнтів . Виділивши для себе кілька відповідних компаній, зберіть усі можливі рекомендації, відгуки та думки. Найпростіше пошукати їх в інтернеті, довідниках, періодиці, блогах. Зрозуміло, при переважній кількості негативних оцінок краще відмовитись від послуг тієї чи іншої компанії.
  3. Після порівняння відгуків коло має звузитися. Тепер можна звернути увагу на цінову політику . Для цього вивчіть інформацію на сайтах компаній або обдзвоніть місця, що цікавлять, відзначаючи для себе рівень вартості. Рекомендуємо вибирати золоту середину: відмовитись від найдорожчих пропозицій, але й найдешевші варіанти теж відкинути.
  4. Перед тим, як віддати машину на ремонт, відвідайте автосервіс . У безпосередньому місці проведення робіт багато може підказати, чи варто користуватися послугами цієї компанії. Насамперед, оцініть технічне оснащення. Сучасне обладнання, призначене для ремонту та профілактичних операцій, є вказівкою на якісний сервіс. Якщо ж у майстерні видно застарілі пристосування, територія захаращена, довкола бруд, краще не довіряти таким фахівцям свою машину.
  5. Деякі компанії надають послугу відеозйомки всіх процесів обслуговування . Це досить вагомий аргумент на користь організації, оскільки очевидно, що їй нема чого приховувати від клієнта.
  6. Невеликий пробний ремонт  – один із найбільш ефективних способів перевірки. Доручіть автосервісу надати вам нескладну послугу, наприклад, замінити олію. Це дозволить сформувати уявлення про рівень цін. Крім того, ви зробите висновки про якість обслуговування — у хорошому сервісі не змусять довго чекати на черги, будуть ввічливі, використовують свіжу олію, акуратно виконають роботу.
  7. Якщо у сервісі проводять первинний огляд автомобіля у присутності власника, це говорить про надійність фірми. У процесі огляду майстри визначають загальний стан автомобіля та виявляють поломки, які належить усунути. Далі вони узгодять роботи, їхню черговість і вартість з клієнтом.

Де знайти відповідний автосервіс

На початкових етапах найпростіше шукати автосервіси через інтернет — це дозволить звузити коло вибору до кількох компаній.

Для початку зайдіть у пошукову систему і подивіться, які сайти вказані на перших рядках видачі. Якщо технічний центр має сайт, це вже побічно говорить про солідність підприємства.

Ще один спосіб знайти відповідний автосервіс — скористатися спеціалізованими онлайн-платформами.

Окрім інтернету, можна скористатися класичним способом пошуку – «сарафанним радіо». Розпитайте друзів та знайомих про досвід звернення до тих чи інших автосервісів. Задайте співрозмовнику питання про такі нюанси:

  • оперативність надання послуг;
  • характер спілкування із боку персоналу;
  • зовнішній вигляд приміщення компанії;
  • можливість отримання попередньої консультації;
  • технічне оснащення компанії.

Хорошою можна вважати ту компанію, де працюють швидко, на сучасному устаткуванні, в чистому акуратному приміщенні, спілкуються ввічливо, надають гарантії.

Нарешті, можна самостійно покататися містом та відвідати кілька організацій. Не варто довіряти ремонт автомобіля першої компанії, що трапилася — порівняйте хоча б 5-6 варіантів. Піде більше часу, але ви все побачите на власні очі і зможете самостійно скласти перше враження про сервіси, щоб надалі вибрати відповідний.

Завітавши до Ірен Автоцентр https://iren-avtocentr.com.ua/ ви отримаєте висококваліфікований сервіс для вашого автомобіля. Надточне обладнання, інноваційні технології, професійні фахівці – багаторічною репутацією відповідаємо за якість наданих послуг. Шиномонтаж, СТО Львів, замовлення запчастини, шин та дисків прямо на сервісі – Ірен Автоцентр Львів забезпечить вам комплексне вирішення проблем.

Вибір автосервісу — висновки

Отже, щоб вибрати відповідний автосервіс, варто звертати увагу лише на спеціалізовані дилерські техцентри або мультибрендові компанії. При зверненні до гаражної майстерні ви ризикуєте отримати погане обслуговування — тоді ви не тільки не заощадите, а й, можливо, зіткнетеся з додатковими витратами.

Порівнюючи автосервіси, потрібно враховувати кілька основних факторів : рівень технічного оснащення, спектр послуг, ціни, деталі послуг для клієнтів. Якщо підійти до вибору з урахуванням рекомендацій, вдасться передати машину в надійні руки і знайти оптимальний баланс ціни і якості.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *